Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
20 juin 2017 2 20 /06 /juin /2017 14:00

Na Uniwersytecie Warszawskiłm był moim ulubionym NAUCZYCIELEM : zorganizowany, punktualny, kompetentny. Utworzył Polskie Towarzystwo Semiologiczne był członkiem wielu polskich i międzynarodowych towarzystw naukowych, wychowywał pokolenia studentów. Był znakomitym polonistą, znawcą i komentatorem dzieł, twórców i spraw. W miesięczniku śląskim Renata Ocieczek podaje obszerny Zyciorys Profesora |http://gazeta.us.edu.pl/node/226951], a biografia Profesora Pelca, w latach 1945 - 2012 obejmuje 37 stron druku. 

 

Moja znajomość z Profesorem trwa od moich studiów, ale nasza przyjaźń (wiem. że to śmiałe słowo ...) zaczęła się długo później, dzięki bliskiemu człowiekowi, który wspomniał o ciekawych wykładach logiki. To było w roku 2008. Nawiązałem kontakty z Profesorem. Następnego roku znalazłem się z synem i z wnukiem w Warszawie i postanowiłem pójść z nimi na jeden z nich. 

 

Spotkanie było wspaniałe. Po prezentacji Profesorowi, chłopcy zostawili mnie na seminarium, Referat Pana Ciecierskiego był dla mnie dość trudny. a Profesor Pelc obdarował mnie dużą ilością książek... 

Ogromną wartość dla mnie miały kontakty elektroniczne z Profesorem. Czasem Go nudziłem moimi drobnymi sprawami i za każdym razem miał dla mnie dobre słowo, sugestię lub radę, zawsze spolegliwy i życzliwy. 
 

 

Szkoda, że już do Niego nie napiszę. Wybitny Człowiek, Nauczyciel i Pedagog. Dziękuję Profesorze, że jesteś z nami.

Jędrzej Bukowski 

Partager cet article
Repost0

commentaires